Din källa till sensorisk konsumentdata
Banbrytande sensoriska analyser från:
400+ produkter / 70+ varumärken / 7 000+ konsumenters preferenser
Smak är den främsta drivkraften bakom mat- och dryckesbeslut!
Smakupplevelsen är avgörande, men ändå finns det så lite tillgänglig data om smak och sensoriska upplevelser för företag att använda för att optimera sina produkter.
Intl. Food Information Council: 2023 Food & Health Survey, May 23
Kostnaden för en misslyckad produktlansering är hög!
Att lansera en produkt som misslyckas på marknaden kostar betydligt mer än att integrera sensorisk data tidigt i beslutsprocessen.
Försäljningsstatistik är viktig, men hur presterar dina produkter sensoriskt?
Dags att ta smaktester och smakdata på allvar – lika självklart som försäljningsdata.
Sensoriska konsumentinsikter är den sista pusselbiten i det strategiska arbetet med att alltid ha produkter på marknaden som konsumenterna gillar och vill köpa om och om igen.
Johan Jörgensen, CEO Sweden FoodTech